Nie jesteś zalogowany na forum.
Strony: 1
Najpierw zadaj sobie pytanie jakiego zawodnika chcesz stworzyć. Masz do dyspozycji 19 umiejętności rozdzielonych w 5 różnych kategoriach, więc możesz stworzyć tak naprawdę każdego zawodnika. Każdy punkt jest ważny, co ciekawe przy odpowiednim ustawieniu możesz stworzyć fajtera z przeróżnych dziedzin i sztuk walki.
Rozróżniamy 5 kategorii: stójka, parter, obrona, zdrowie i psychika. Przy tworzeniu nowego zawodnika pamiętaj ,że to właśnie te dwie ostatnie kategorie są najważniejsze. Za co odpowiada i jak działa dana umiejętność ? Na czerwono - jeśli masz mało pkt w danej umiejętności, zielono - jeśli masz dużo pkt w danej umiejętności.
Stójka:
1.Uderzenia - ataki chaotyczne, mało celne / uderzenia mocne, precyzyjne, możliwość wykonywania specjalnych uderzeń
2.Kopnięcia - uderzenia nogami rzadkie, nie celne, nie efektywne /mocne, precyzyjne, możliwość wykonywania specjalnych kopnięć
3.Walka w klinczu - w klinczu nie wyrządzasz krzywdy / Twoje ataki ranią i męczą przeciwnika
4.Zapasy - nie umiesz obalać, słabo czujesz się w klinczu / umiesz się siłować i wywracać przeciwnika przy siatce
5.Obalenia - nie umiesz obalać / łapiesz i rzucasz
Parter
1.Ground'n'Pound - w parterze nie bijesz z góry, ciosy rzadkie i chaotyczne / potrafisz demolować przeciwników łokciami
2.Grapling - łatwo tracisz pozycje / umiesz zdobywać dogodne pozycje
3.Dźwignie - znasz kilka podstawowych poddań, ale nie potrafisz ich dobrze użyć / jesteś ekspertem od dźwigni i wiesz, że to jest Twoja główna broń
Obrona
1.Obrona przed obaleniem - dajesz się obalać jak amator / Twoja obrona dorównuje "JJ
2.Uniki - jesteś jak kłoda / jesteś prawie jak Michael Page
3.Obrona przed poddaniami - bardzo Cie boli / masz gumowe kończyny
Zdrowie
1.Siła - Twoje ciosy wyrządzają małą krzywdę / bijesz mocno i boleśnie
2.Zwinność - jesteś powolny i senny / szybki i gibki
3.Kondycja - szybko się męczysz / masz perfekcyjne cardio
4.Wytrzymałość - masz małą witalność / masz dużo życia i zdrowia w sobie
5.Żelazna szczęka - łatwo Cie znokautować / "nokauto" odporny
Psychika
1.Waleczność - szybko się zniechęcasz / nigdy sie nie poddajesz
2.Kontrola - łatwo się dekoncentrujesz / jesteś skupiony i zawsze potrafisz wyjść z ciężkiej sytuacji
3.Agresywność - atakujesz mało dynamicznie / jesteś szybki, mocny i bardzo agresywny
Offline
Strony: 1